onsdag 29 september 2010

Hemkommen från shoppingrundan. Hittade inte alls mycket kul. Bara lite basgrejer inför hösten och det behövs ju det också. Hade velat köpa skor, men det blev det inget med idag. Även lite schyssta inredningsprylar och två lampskärmar hade jag velat få tag i, men det blev inget med det heller. :/
En positiv sak var att jag faktiskt hittade en hel del kläder på rea! Och eftersom jag älskar att fynda uppvägde det lite.

Har en fruktansvärd huvudvärk som inte ens Alvedon verkar råda bot på. Har druckit dåligt idag också så spelar säkert in lite.

Från vänster:

Beige tight klänning, H&M 99:-
Grå kofta - oversized. H&M:s Herravdelning, ordinarie pris 199:-, nedsatt till 100 :-
Grå/svartrandig långärmad t-shirt - oversized. H&M :s Herravdelning, ordinarie pris 129 :-, nedsatt till 50:-
Gammelrosa v-ringad tröja i lite längre modell, H&M 99:-
Puder, Isadora H&M ordinarie pris 120 :-, nedsatt till 89,50 :-
Mörkblå mössa, Indiska, ordinarie pris 79,50:-, nedsatt till 25 :-

Leopardbh, H&M, ordinarie pris 99:-, nedsatt till 50:-
Prickig bh, H&M, ordinarie pris 129:-, nedsatt till 50 :-
Rutig bh, H&M, ordinarie pris 129:-, nedsatt till 50:-

2 kommentarer:

Malla sa...

jag skulle verkligen behöva fynda underkläder!
fina saker du fick tag på :)

Marie sa...

Tre bh:ar är allt jag äger :p Är så tråkigt att prova tycker jag så jag drar mig för att köpa.
De du köpte var fina :-)