lördag 11 september 2010

Jaha ja. Bara för att J inte hämtade mig efter jobbet som planerat var jag tvungen att cykla hem i SPÖREGN. Jag var som en dränkt katt när jag kom hem. Tack för den! Som straff har jag tänkt att han ska få köra mig imorgon bitti om det fortfarande regnar.
Och mördarbacken alltså... Jag hatar den. Jag hatar den extra mycket i spöregn och motvind.

Nu har jag precis kommit ur duschen. Det satt fint, var helt frusen när jag kom hem. Sitter nedbäddad i soffan med pyjamas på. Tänkte äta en banan (har ej handlat mat så kyl och skafferi ekar tomt) och läsa lite bloggar och varva ner lite innan sänggående.
Kvällen gick förresten rätt bra. Det kändes så iallafall. Det var mest cykelturen som var anus.

Bildbevis. Dyngblöt.
Hoppas du har lite dåligt samvete nu iallafall, J.

1 kommentarer:

Marie sa...

Ja det måste väl vara bättre att jobba sina timmar på en gång än att behöva gå delad tur så där?

Vi får hoppas på bättre väder senare idag. Men risken är nog stor att det blir mer regn :-(