lördag 18 september 2010

Det är väl ingen som har missat att det är imorgon det smäller? Då är det val i Sverige.
Ni tar väl ert ansvar och går och röstar hoppas jag? Om ni inte redan förtidsröstat som jag har gjort, förstås. Jag hoppas att ni röstar med hjärtat och tänker er för.

Well. Tror ni det blir något regeringsskifte då?
Jag tror dessvärre inte att det blir någon ny regering. Moderaterna verkar omåttligt poppis. Men det ska ändå bli spännande att följa valet. Det är ingen hemlighet att jag röstar rödgrönt, hur röstar ni?

4 kommentarer:

Annika sa...

Rödgrönt! :)

Malla sa...

Jag röstar rödgrönt, har inte förtidsröstat så jag går under morgondagen :)

Milla sa...

Svar: Way to go, girls! :D

Buzaan sa...

Jag har röstat Röd/Grönt & jag hoppas verkligen på ny regering..
Men de återstår att se imorn..