måndag 20 september 2010

Puh, säger jag. Hemkommen från jobbet nu. Det var en skapligt lugn kväll fram till sista timmen ungefär då allt hände på en gång och det gick i ett. Kände mig helt stressad på slutet och sen jobbade jag med en som inte var så van att jobba kväll så jag hoppas att jag inte har glömt något essentiellt, men det tror jag inte.

Det SPÖREGNADE när jag cyklade hem så jag såg ut som en slickad katt när jag kom innanför dörren här hemma. Hatar när det regnar och jag tvingas cykla i rusket. Halsen har iallafall inte blivit värre och jag känner mig inte sjuk förövrigt så det är ju iallafall ett plus!
Nu ska jag äta lite mat och sedan kolla på Lite Sällskap.

Imorgon väntar ett förmiddagspass. Jag får skjuts dit åtminstone av en arbetskamrat och så får jag väl gå hem sen. Tar med ett parra in case of skitväder.

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag gillar dokumentärer jag med :-) men de där sportkanalerna är det allt för många av redan tycker jag så det hade ju varit bättre och sätta in en renodlad dokumentärkanal i stället :p

hanna sa...

jag gillar din blogg :]