fredag 24 september 2010

Idag är jag ledsen.
Jag saknar ett barn så mycket att det gör ont, och det känns som att jag håller på att gå sönder. Jag vill vara en av Er som får uppleva detta mirakel. Jag önskar det så otroligt mycket. Det är det enda jag vill. Att få bli mamma.

Jag vet inte hur jag ska orka vänta tills det blir den 6:e oktober och vi ska till fertilitetsläkaren. Och jag vet inte vad jag gör om han har något negativt besked.

Måste försöka torka tårarna nu. Jag ska till stan senare på After Work med Robert, trots att vi båda varit lediga idag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer en bamsekram!!!!!!

Sophie sa...

Känner ett par som så gärna ville ha barn men inte kunde, dom provade ALLT och det blev inget, läkaren sa att det var kört, dom åkte hem och efter ett tag så sa det bara "vips"! Så blev hon gravid, och ut kom världens underbaraste kille!!! Ge inte upp, men gräv inte heller ner dig i att det inte funkar. Förr eller senare kommer det en liten en! "Kramar om så länge..."

Malla sa...

Jag HOPPAS att DU tar på dig hårdhandskarna och laddar upp ordentligt inför det besöket. Förstår om hjärtat kommer vara i halsgropen hela tiden, men försök att stå på er! Det finns chanser, det finns hopp! Ge inte upp.
Sen kan du alltid ventilera dig här för att få stöd!
Stor kram till dig, du vet att jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra!

Marie sa...

Man får vara ur funktion ibland.
*kramar*

Malin sa...

Stackars dig... Jag lider verkligen med dig, och jag tror att jag vet hur du tänker. Trots alla uppiggande ord och alla kramar, vill du vara där NU! Det är idag du vill bära svaret inom dig, och allt jag kan göra är att skicka stärkande piggekramar och hålla tummar och tår för att du snart kommer att uppleva det... kraaam!