fredag 10 september 2010

Även fast jag redan innan jag gick ut och sprang, kände att jag hade en dålig dag och var omotiverad så blev jag jävligt besviken när jag sprang på en så dålig tid. Eller ja, SÅ dålig är den inte, men jag sprang nästan en minut långsammare än i onsdags. Sånt gör mig sur! :(

Menmen. Så länge jag känner att jag får ut något av träningen så är ju det bra. Jag måste inte slå min gamla tid varje gång. Måste få in det i skallen. Jag kämpade och jag är svettig och trött. Alltid något!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen här och göra mig redo för arbetsdagen.

3 kommentarer:

Malla sa...

ja, allt är bättre än att ligga på soffan istället :)

Anonym sa...

Du är hurtig du :D hurtbulle!! ^^

Sett Lite sällskap btw?

Och ja, den rätten är skitgod :D första gången jag gjorde det och mums!

Kram Lisa

Anonym sa...

Jag vet inte vad jag ska säga, haha, lite pinsamt emellanåt... precis vad jag tror att Skånefruar är (inte sett än) :P

Kram! Lisa