torsdag 23 september 2010

Sovmorgon Deluxe idag. Sweet.
Ramlade in i duschen direkt efter uppvaknandet eftersom jag tänkte att det skulle göra att jag kände mig lite piggare. Det gjorde det inte.
Annars har jag gjort lite hushållsarbete mest. Ni vet - diskat, vattnat blommor, plockat, bäddat säng. Nu orkar jag fan inte göra något mer. Skulle verkligen behöva dammsuga dock. (Och damma och vika tvätt.)

Vaknade och kände mig superförkyld förut. Mår inte så hemskt dåligt, men energinivån är låg om man säger så.
Planen för dagen är att jag, mamsen och min bonussyrra I, ska åka till syrran i stan och hälsa på om en liten stund. Efter det ska jag umgås med Robert.

Vi hörs säkert senare. /Hälsningar Snorig.

2 kommentarer:

Malla sa...

Vet du vad. 2 saker.
1. Krya nu på dig.
2. Jag har slarvat bort din adress :S Kan du maila den till mig?
Kram!

Anonym sa...

Ta och gör deig en stor kopp varm choklad, krydda med lite kanel på toppen. Kryp sedan ner i soffan under en filt och skit i att dammsuga.
Krya på dig