tisdag 28 september 2010

Gaby + barnen har varit här. Det var jättekul att träffa dom igen. :) Vi satt mest och snackade och så tog vi en kort promenix. Det var kallt ute! Och har ni märkt vad otroligt tidigt det börjar bli mörkt ute?! Fy fan för denna mörka, trista årstid.

Jag har också ringt ett viktigt samtal idag, skickat ett ganska viktigt mail till Jotex, dammsugit och skickat två inte fullt så viktiga mail till K.

Jag är hemskt uttråkad. Har verkligen ingenting att göra. Och ingenting är det på tv:n heller. Så det blir eventuellt snart bedtime istället. Har fastnat i korsordet och det stör mig!


Blev kassler och potatismos till middag idag. Gött.

3 kommentarer:

Zandra sa...

För min del vill jag gärna bli av med dem så snabbt som möjligt pga av platsbrist. Ska nog iväg till grums idag el imöra? Hur har du det?

Rebecca sa...

Hej ingen svar har jag fått än :( Men hade de varit något, så tror jag att jag borde ha hört det nu ( hoppas jag)

Kram

Jenny sa...

Jag har börjat med allevo, tänkte köra de och sen börja räkna kalorier igen. Men efter 2 dar insåg jag att allevo är inte till för småbarnsmammor :P, trött som en gnu hela tiden..

Jag vill ha riktig mat! Så nu ska jag försöka äta mindre potioner och röra mig mer, får väl se hur det går..

Googel lr korsordslexicon på nätet är väldigt bra när man kör fast, det räknas bara som lite fusk :P