onsdag 8 september 2010

Tog en riktig sovmorgon imorse. Det var helt underbart. Tror jag sov i elva timmar nästan. När jag sedan såg hur mycket klockan var fick jag lite dåligt samvete och gick bums ur sängen för att göra lite nyttogöra. Diskade, småplockade och lite sånt.

Sen hoppade jag i träningskläderna och begav mig ut på en löprunda. Det gick bra! 4 km, 27,40 minuter! Ännu ett nytt rekord för mig. Jag går från klarhet till klarhet. ;)
Hehe, vad ödmjuk jag är va? Skämt åsido. Men det är bara så himla kul när jag märker att det går framåt! Snart är det dags att försöka utöka rundan lite.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan åker strykbrädet fram för jag tänkte jag skulle sätta upp de nya gardinerna i vardagsrummet. Det vill säga om jag kan fixa det ensam. Gardinstången är rätt så lång. Men jag ska iallafall göra ett försök.
Ska eventuellt träffa min kära Robert också, så nu har jag inte tid att sitta här längre.

Later!

0 kommentarer: