lördag 11 september 2010

Hemma. Halvlek.
Jag själv tyckte att allt jag gjorde gick i slow motion, men hon jag jobbade med hävdade att det inte alls var någon fara och att hon tyckte det gick bra och att det flöt på. Jag vet inte jag. Men morgonarbetet blev gjort iallafall till sist, även om det tog lite tid.

Jag har vilat i soffan i en timme. Vaknade upp nu med en lätt huvudvärk. :( Hoppas det avtar.
J skickade meddelande och frågade om jag kunde avstå mat och skjuts från jobbet ikväll (som han skulle bistå med) för han ville kolla på en fotbollsmatch i stan. Blev lite grinig, men det får jag väl avstå från. Tycker dock det räcker att kämpa sig uppför backen from hell EN gång per dag. Jag vill ha körkort!

Nu ska jag äta en vitlöksbaguette innan jag ska tillbaka. Fanns inte så värst mycket mat hemma att välja på.

2 kommentarer:

Marie sa...

Nej hästarna bryr sig inte *s* men jag blir stressad av det. Inte konstigt att jag har huvuvdvärk så ofta som jag har, jag biter ihop så hårt att käkarna värker. Jag försöker tänka på att inte bita ihop men det är inte så lätt eftersm jag gör det omedvetet *s*

Hoppas andra delen av skiftet gick smidigt :-)

Jenny sa...

Förut har jag bröjat tidigt med julklapparna för att jag velat, nu måste jag. Så många som ska ha julklappar så jag måste sprida ut inköpen :P.

Va bra att du fick tag i dem och att ni fick en tid ganska snart :). Nu är bollen i rullning så nu kommer det hända grejer :), håller som vanligt tummar och tår.

Nyfiken som jag är måste jag fråga, vart är det du jobbbar nu? Försöker klura lite när jag läser men jag har ingen koll. Men du var på järpegatan "först" va?

Hoppas allt är bra

Kram