tisdag 7 september 2010


Gjorde precis ett test på Valkompassen där man kan testa var man står politiskt genom att svara på ett antal frågor. Lite kul och intressant faktiskt, även om det inte blev några stora aha-upplevelser! Vilken sida jag tillhör visste jag ju redan. Hjärtat sitter till vänster, you know.

Såhär blev resultatet: 61,4 % på Vänsterpartiet. Och sen låg de andra partierna på vänsterkanten strax efter. (Miljöpartiet, Socialdemokraterna och Feministiskt Initiativ) Får se var jag lägger min röst nu då, men att jag tillhör det rödgröna blocket enligt detta test råder ju inga tvivel om iallafall. Höhö.
Testa ni också!


Har ni bestämt er?

1 kommentarer:

Marie sa...

Tror nog bären kommer ta sig snart, kanske får ställa in plantan så det blir lite varmare åt den *s*

Jag har aldrig varit mycket för att vara social. Inte enn när jag var liten. Jag trivs bäst i mitt eget sällskap för där gör jag aldrig bort mig :p Men visst, ibland kan det väl kännas lite ensamt.

Så illa kör jag inte ;-) Men du ska slippa att få åka med *s*