torsdag 2 september 2010

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska gå och lägga mig.
Såhär tidigt lägger jag mig aldrig annars. Inte före 00.00, oftast efter det. Men nu har jag knappt sovit på tre jävla dygn. Det är inte normalt. Har varit svintrött hela dagen, men nu på kvällskvisten har jag piggnat till igen. FAN.

Men somnar jag inte och sover ordentligt inatt så är det ju något allvarligt fel. Då behöver jag införskaffa sömntabletter pronto. Insomningstabletter. För det är inte sunt och definitivt inte nyttigt för kroppen att inte få sova ut och vila och återhämta sig som sig bör.

Jag hoppas jag kommer se lika nöjd ut som Garfield och sussa sådär gött som han gör på bilden här nedanför. Det hoppas jag verkligen.

Godnatt! (Hoppas jag.)



1 kommentarer:

Titti sa...

hoppas du fått sova inatt nu och att allt ordnar sig för dig/er.
Kram Titti