onsdag 26 november 2008

aj!

fan! jag vaknade och hade galet ont i halsen! kraxar som en kråka. det KAN ju inte vara normalt att ha ont i halsen så länge?
är inte sugen på att jobba. känner mig smågrinig, jag blir det när jag har ont någonstans. har bara idag, och imorgon kvar att ta penicillinet och fortfarande ingen förändring i halsen. och inte fan har jag lust att gå till vårdcentralen IGEN och betala 200 spänn till, om jag inte måste. men jag måste nog snart för såhär kan jag inte ha det.
jävla skit.








ung och oförstörd i halsen, arvika 06 (?)

något slirig dock.

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Men du din stackare! Ska du aldrig bli bra tro? Hoppas iaf att dagen på jobbet går bra trots din onda hals!! men det är såå jobbigt att vara social när man inte mår bra!

Pearldrop sa...

Jag var också på arvika noll6 ;)