söndag 23 november 2008

jag och jonas har kollat på film, "stepbrothers." den var inte särskilt bra.
men chipsen till filmen var goda.

har ont i mitt lilla öra nu.
ska snart ta första dosen penicillin. öppnade påsen för att kolla in the pills, jävlar vilken chock!
hade totalt förträngt att de var så STORA.
till saken hör ju att jag inte kan svälja tabletter. inte ens en liten miniipren. den måste jag dela i minst fyra delar. och de här tabletterna var ju ganska mycket större än panodil! dessutom ska de tydligen smaka väldigt illa. men det får gå ändå, jag får bita isär dom i småbitar och snabbt skölja ner med massa vatten.
nästa gång ska jag fan be att få i flytande form.
/barnungen.

2 kommentarer:

Pearldrop sa...

Använd en sked och krossa, ha sen jordgubbskräm eller sylt eller nånting i ett snappsglas ska du se att det itne är så farligt ;)

Sara sa...

tack för att dina öron finns :) även fast dom inte fungerar särskilt bra just nu! när dom mår bättre ska jag kidnappa dom å ha i min väska! får såna där "downperioder" ibland och det är ju inte så bra tillfälle att skriva blogginlägg då ;) är hellre glad än lessen :D vi hörs smulan, krya på dig ordentligt. skyll på snön. pussåkram