tisdag 11 november 2008

jag har en fasansfull huvudvärk.
vet inte om det är pga gubbens skrik på jobbet eller bara rent allmänt. men ont gör det.

gaby hade delad tur idag, så hon kom hit på sina timmar och umgicks. mycket trevligt. vi snackade skit och tog en promenix. sen följde hon mig till jobbet.

var ute och gick med gubben förut. i en hel timme!
det var skitjobbigt att dra den stora farbrorn i den stora rullstolen backe upp och backe ned. jag kämpade mig tappert framåt i uppförsbackarna och låg som ett snedstreck (/) ungefär bakom stolen. jobbigt.
skönt att komma ut och få lite luft dock.

blir eventuellt att jag åker till stan på torsdag istället. vi får se.
imorgon kanske jag ska träffa robert en sväng, annars inga planer.

nu blir det seriemaraton på datorn med diverse serier.
over and out.

0 kommentarer: