söndag 30 november 2008

gud, vad dåliga ni är på att komma med boktips.

well. är hemma några timmar nu, men ska alldeles strax bege mig tillbaka mot jobbet. hann sova en sväng förut trots att jag inte trodde jag skulle hinna. ändå är jag om möjligt ännu tröttare nu än innan.
funderade en sväng på att gå ner och kolla in skyltsöndagen, men det fick vara. så jäkla tråkigt väder ju.

har lite ångest över att behöva gå upp strax efter 4.00 inatt. kommer inte ihåg när jag gjorde det senast. men det gäller väl att bara rulla ur sängen och raka vägen in i duschen. har förberett lite idag iallafall och köpt clementin och drickyoghurt for the road, och plockat fram kläder så man slipper stå med kisande sömndruckna ögon och göra det imorgon. det spar några minuter åtminstone.

dags att plocka ihop sig nu.
hoppas att jag hittar mycket roliga grejer i ullared! :)

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Jag är värdelös på böcker! Läser aldrig! Fast önskar jag hade mer tid och ro i kroppen för att göra det! Hoppas du får en trevlig resa imorrn nu då,och att dy hittar mycket roligt =))

Marie sa...

Böcker läser jag i massor men just chiclit är en gråzon tyvärr. Annars kanske Borta med vinden kan klassas som det, fast kanske en lite "tyngre" variant? :-p
Annars är Ya Ya flickornas gudomliga hemligheter av Rebecca Wells helt okej :-)

Sara sa...

tack för idag gumms! skitkul att gå mer er bland kundvagnsmaffian! vi lyckades hålla reda på varandra ganska bra iaf ;) granen står uppställde nu brevid en tomte! så fint så! ska bara övertala christian att sätta upp klockan.. haha, hörs!! puss