måndag 17 november 2008

soppjäveln brände nästan tungan av mig.
men den var skitgod och det var förmodligen därför jag hade så bråttom med att skyffla in den ena glödheta skeden efter den andra.
jag är glad att jag inte tappat smaksinnet av förkylningen än.
kollar på dr. phil och svettas och fryser om vartannat.

en sak jag undrar över är varför majoriteten av alla bloggar handlar om mode nowadays?
det är oftast lite yngre tjejer som hoppas bli nästa stora modebloggare a´la elin kling, kan jag tänka mig. tjäna storkovan på bloggen och få springa på stureplan med alla bigshots?
själv bloggar jag ju om ingenting, så jag är inte bättre själv.

kollade på "sanningens ögonblick" igår där linda rosing avslöjade att hon tjänar strax under 80.000 i MÅNADEN på sitt bloggande. och hon skriver ju inte ens lite bra. 80.000 spänn är ju SKITMYCKET pengar. jävligt weird.

äh, jag är bara jävligt avundsjuk på alla som kan tjäna pengar på att blogga. det är ju inte ett jobb liksom. mer en... hobby?

0 kommentarer: