söndag 9 november 2008

farsans dag idag då. jag och syrran ska hem till lilla far vid tretiden och fira. det blir trevligt.
har precis kommit ur duschen nu, fan vad länge jag och jonas sover nowadays! vi måste vara helt utmattade.

kollade på "himlen kan vänta" igår och jag höll på att börja grina under hela programmet. usch, vad orättvist livet är. jag skulle då inte kunna hålla modet uppe sådär, om jag visste att jag hade en dödlig eller obotlig sjukdom.

nu sitter jag och äter rostat bröd, så jävla gott är det!

dags att göra sig iordning nu.
later!

1 kommentarer:

Sara sa...

jag tycker att du kan sätta upp gardinerna, eftersom dom inte var så "juliga"! jag måste köpa en gran till våran lägenhet också :O massa tomtar fick jag när jag fyllde år iaf :) mysigt med jul! bara snön som fattas men den kommer väl i juni...