måndag 17 november 2008

vaknade naturligvis med en helt igentäppt näsa och en hals som var torr, sårig och som kändes som att jag svalt en vattenmelon ungefär. skitkul. jag vill inte vara sjuk. men det är jag, vilket innebär att det inte blev någon shoppingtripp idag.
har precis hällt i mig massa varmt te, med ungefär 50% honung i, (för det är tydligen jävligt lent i halsen och bra mot halsont, dock måste jag säga att det inte känns någon skillnad what so ever.) och ätit clementin (för det är också mycket bra med c-vitamin när man är förkyld.)

nu sitter jag i soffan och tycker förbannat synd om mig själv.
känner mig alldeles ynklig.
ska inte göra ett handtag idag, bara kolla på dr. phil och massa andra serier, och dricka te.

1 kommentarer:

Nathalie sa...

Usch din stackare! Hoppas du kryar på dig snart!!