torsdag 27 november 2008

oh fuck, vad trött jag är idag.
har varit trött hela dagen. mycket att göra på jobbet också.
fick tydligen jobba söndagen också, delad tur (7.00.13.00/17.00-21.30) skönt! men lite jobbigt också att göra sex dagar i sträck när man inte är riktigt kry. nä, jag är inte kry än. den gamla halsen som jävlas fortfarande.

när jonas kommer hem imorgon ska han få hämta julkartongen så vi kan pynta lite i helgen och sätta upp stjärnorna.
det ska bli SÅ skönt att han kommer hem imorgon. tråkigt att vara gräsänka.

ska försöka orka sortera in papper i pärmen idag.
har en pärm för år 2008 där jag sätter in alla viktiga papper och tycker därmed att jag är skitduktig och jävligt ordningssam. till saken hör dock att jag kanske sätter in papper ca 3-4 gånger per år bara! det hinner alltså bli en stor jäkla hög mellan varje insättning. jag vet att jag borde sätta in dom efter hand de kommer, men orka!
istället drar jag ut på det så länge jag kan, för det är så jobbigt att sortera och göra hål i dom. sån är jag. men jag ska försöka få bukt med det ikväll. eventuellt.

nu hör jag att soffan ropar att jag ska komma och lägga mig och vila lite och slökolla på tv. bäst att lyda.

1 kommentarer:

Pearldrop sa...

duktiga du ;)
sj så ha rjag en pärm, proppar in försäkringspapper å allt i den.. när den blir full..då vet jag inte vad jag gör :P