lördag 22 november 2008

idag är det ferre hos gaby och robert.
jag vaknade inatt och GRÄT, ja, du läste rätt, över att jag hade så ont i halsen. sen somnade jag om. vaknade sedan och hade som ett tryck över bröstet. drog några rossliga andetag och började hosta som tusan. blev ännu mer övertygad om lunginflammation, tog tempen som visade att jag inte hade någon feber. bra.
jonas gav mig te i sängen. halsen blev lite bättre.

just nu känner jag mig någorlunda okej.
ska alltså på partajet en liten sväng. åker bil in med jennie och lina och buss hem, alldeles ensam. har kollat när bussarna går, och jag åker definitivt inte hem senare än 23.00bussen.
jag jobbar ju imorgon och måste därför vara lite "fit for fight".

blir således en nykter och jävligt lugn tillställning för min del ikväll.
ska snart ta mig en dusch och försöka fixa iordning min likbleka, sjuka nuna, så jag åtminstone ser lite normal ut och inte skrämmer skiten ur mina vänner.

later!

2 kommentarer:

Pearldrop sa...

krya på dej och ha så kul på festen!

(om man ändå är nykter så kan man ju ta bilen tänkte jag säga, men kom på att jag vet ju int eom du har körkort eller inte :P)

Nathalie sa...

Hoppas du är piggare!! Ha det så trevligt ikväll nu då =)