onsdag 19 november 2008

sov ungefär 3-4 timmar inatt.
låg och snurrade i sängen de första tre timmarna. svettades som en gris, var uppe och kissade fyra gånger och drömde hemska feberdrömmar däremellan.
var alltså megatrött och inte alls utvilad när klockan ringde. huttrade mig igenom en kall dusch och kände mig inte alls upplagd för att åka till sjukan för att röntgas.
dessutom mådde jag skitilla och gick här och torrhulkade hela morgonen. halsen är ännu värre idag.

dock blev röntgandet gjort. sedan åkte jag och mamma en kortis till rusta och en sväng till öb på hemvägen. sedan delade vi på en pizza. resten av dagen har spenderats i soffan under fleecefilten. har frusit som en tok.

nu ska jag försöka ta igen lite sömn, fast jag tror det blir lättare sagt än gjort, eftersom min hals värker så förbannat. drar mig liksom för att svälja.
hatar att vara sjuk.

1 kommentarer:

Tessan sa...

Hoppas du kryar på dig snart. Det finns inget värre än att vara riktigt sjuk.