lördag 15 november 2008

idag har vi varit på kalas. det bjöds på supergod mat och tårta. det var fullt hus som vanligt. mycket trevligt.
en av jonas systrar ska ha sin bebis anyday now. hihi.

imorgon MÅSTE jag få lite gjort hemma. ska sätta upp gardiner och städa som tusan.
har sökt två jobb idag också. finns tyvärr inte så mycket man kan söka.

det är riktigt snuskigt väder ute, blåser som bara den.
sånahär dagar drömmer jag mig bort mot sydligare breddgrader. skulle inte ha nåt emot att bo utomlands på nåt varmt ställe under hela vinterhalvåret.
är lite avis på lina och larsa som snart styr kosan mot thailand, och på resten av gänget som ska fira nyår på teneriffa. önskar att jag hade något sådant att se fram emot. men icke.
istället får jag hålla till godo med att drömma mig iväg i fantasin och titta på gamla bilder från när jag och robert var på lanzarote i januari.

jag fryser fan ihjäl snart.

solnedgång på lanzarote.


åh, ta mig dit! jag vill ha sol och värme.

0 kommentarer: