måndag 17 november 2008

orkar knappt röra mig.
ska försöka krypa in till köket och värma lite soppa. måste få i mig lite näring.
känner mig mycket svag.
orkar inte göra något annat än att slösurfa eller kolla på tv.

igår ringde jag till arbetsförmedlingens kundtjänst för att redovisa vad jag sökt för jobb.
var skitnervös, dels för att jag bara sökt två jobb ,(finns ju fan inga passande att söka) och dels för att jag hatar att ringa till olika myndigheter. blir nervös, börjar stamma och hjärnan slutar helt att fungera. killen som jag fick prata med (tillslut efter 25 minuters telefonkö) var dock mycket snäll och trevlig och jag stakade mig nästan inte alls. mycket stolt över mig själv.

1 kommentarer:

Buzaan sa...

Verkligen jätte dåligt med jobb ute nu.. Finns ju knappt några o söka liksom.. Om man inte vill flytta långt bort då :P Krya på dej :)