lördag 29 november 2008

det var tokmysigt att träffa gabs igen. käkade på 97:an och sen tog vi en liten promenad. (läs: hon följde mig till jobbet.)

är trött som en koala som överdoserat eukalyptusblad.
och så ska man upp och göra deladjävlatur såklart. jobbigt. det enda bra med det är att det blir rätt många timmar. (10 h helgob.)

vet ni vad jag ska göra på måndag!? jag ska till ULLARED! fatta vad coolt. har velat åka dit hur länge som helst och nu skulle gabbi, sara och några till från deras jobb dit och frågade om jag ville haka på och det ville jag ju såklart.
hoppas på att hitta lite julklappar och kanske lite nya fräscha saker till hemmet.
avresan sker kl. 05.00(!) så jag kommer troligtvis att vara som en zombie. blir inte överdrivet många timmars sömn, speciellt med tanke på att jag har så svårt att varva ner på kvällen när jag jobbat. men det går nog vägen. i värsta fall får man väl slumra lite i bilen.
det ska iallafall bli roligt.

mindre roligt är att jonas ska till skövde och jobba till veckan igen. hela veckan blir han borta. tråkigt som sjutton för mig, men bra att han jobbar och får lite stålars.

har ni inga bra boktips att bjuda på?
var inne på adlibris och bokus förut och försökte hitta några, men det var återvändsgränd.
helst vill jag ha "chiclit" då jag är inne i en sån period just nu, när jag vill ha lättlästa, humoristiska och sjuka böcker. (fast det är jag iofs nästan jämt annars också.)
men alla tips mottages tacksamt!

nu är det sannerligen dags för mig att sussa, ska upp om sex timmar.

2 kommentarer:

MamTezz sa...

Åh men va roligt med ullared!!
dit vill jag med iår, mend et lär inte ske.
Får bli nån annan gång=)

Ah är man kort ses man nog lättare som yngre, eller ja om man ser yngre ut=)

Men va härligt att bara veta sådär vad man vill syssla med!!


Bra böcker.. marian keyes, hon är en av mina favorit författre ial..eller katarina mazzaretti..?

Finns så många bra..

Pearldrop sa...

Chiclit, vad som helst med Marian Keyes alltså ;)