måndag 24 november 2008

jag kommer inte ihåg hur det känns att vara frisk. är inte det jävligt tragiskt? och mycket frustrerande.
börjar bli orolig att det är nåt annat fel på mig, typ cancer! man har ju ofta hört att folk går till läkaren, med vad de tror är en helt vanlig förkylning om än lite långdragen, och kommer hem med diagnosen cancer. scary! :(

snart kommer mamma och hämtar mig så vi kan åka till apoteket och hämta penicillin, samt köpa ny nässpray och mucoangin. har inte alls någon lust att bege mig ut i snörusket.

fick svaret från röntgen idag, det såg bra ut och till följd av det ska jag minska min medicindos. det är ju bra!

2 kommentarer:

Mamma Dee sa...

Ja jag kollade in bloggen =) Finns så många roliga bloggar! Jag försöker att att pyssla lite men ibland är jag så lat! =) Älskar att greja! Kram

Pearldrop sa...

Antar att du är intresserad av produkter som kommer hjälpa dig att må bra och stärka ditt immunförsvar ;)