torsdag 13 november 2008

jag lyckades ta mig till stan faktiskt. dessutom handlade jag lite kläder till mig själv. tex: en brunbeige kjol, två svarta kjolar, en blå (såklart) topp, en ljusgrå kofta, ett halsband och inget mer tror jag.
var egentligen ute efter en klänning som jag spanat in på h&m, men den fanns inte i den färgen jag ville ha, så jag får väl åka till bergvik och kolla någon dag. du kanske vill hänga på, mia?

sedan nalkades det kalas hos lina. jag hade med kameran men glömde ta fram den. smart. det bjöds på hemmagjord kladdkaka med nougat och hallon, "mariannefluff," och kakor. supergott. tror hon blev glad över presenten också.

hade fått mitt ellospaket idag, och gissa om jag var spänd på att få komma hem och öppna det!
döm av min förvåning när jag öppnade kartongen till stövlarna och skönheterna däri log hjärtligt välkomnande mot mig. åh, vad fina de var. färgen var riktigt schysst. och det bästa av allt var att de passade! det trodde jag aldrig att de skulle göra. lite overkill att köpa stövlar på postorder, man vill gärna prova att gå i skor och stövlar innan man köper. nu funderar jag på att kirra ett par i svart också. är supernöjd.

imorgon blir det väl till att städa lite, eftersom den sk. städtorsdagen fick ge vika åt mitt shoppande idag istället.

0 kommentarer: