torsdag 26 februari 2009

Nu är vi hemma från stan. Det var jävligt roligt att bowla, det var ett tag sen sist.
Vi var hela 15(!) st, vilket var skitkul.
Jag mådde någorlunda eftersom jag tagit panodil, men kände mig lite småhängig mot slutet.
Både jag och Jonas var helt nyktra, han körde dit och jag övningskörde hem. Skönt att slippa åka buss.

Nu blir det sängen. Är sjukt seg.


Till vänster ser ni Larsa in action, i mitten har vi Johanna som ska försöka sig på en strike och till höger sitter kärleksparet Kumlin/Blom och väntar på att få spela. (Lägg märke till de matta ögonen hos fruntimret.)
Jag ber om ursäkt att den ena bilden sitter långt ute i marginaljäveln, men ni får ha överseende med det. Orkar fan inte krångla med det mer. Har försökt hur länge som helst nu att få till det. Och som ni kanske vet är jag verkligen inte något snille när det gäller såna saker. Så håll till godo. Natta.

1 kommentarer:

Anonym sa...

kul att bowla!
vad fick du för resultat?
min kille brukar bowla, han är med i en klubb.
trevlig helg!!
kram