onsdag 25 februari 2009

Ja, lite har jag fått gjort idag ändå.
Handlat, slängt massor av skräp, lagat mat, tyckt synd om mig själv för att jag är småkrasslig, ätit en semla, träffat Robert och kollat på film med Jonas. Filmen hette "Ten inch hero" och var lam och förutsägbar.
Den nyupptäckta maträtten som anrättades och intogs i afton var mycket god! Den kommer att tillagas fler gånger.

Känner mig fortfarande inte piggelin. Näsan och halsen är inte riktigt som sig bör. Tråkigt.
Hoppas bara att det inte blir värre tills imorgon när vi ska ut och roa oss.
Annars har vi inga planer inför morgondagen, förutom att det är städtorsdag, vilket innebär att vi ska försöka få lite ordning på torpet.

Jag har kollat klart på säsong 4 av "L Word" nu, så vi får se om jag börjar på femman ikväll, eller om det blir något annat kul, kanske "Mia & Klara" eller något annat.
Det ska iallafall inte dröja innan jag ska inta sängläge. Känner mig alldeles matt.


Lunchen bestod av grönsakssoppa med curry, toppad med grekisk yoghurt.
Till middag blev det tacokryddad kycklinglasagne.


1 kommentarer:

Anonym sa...

mat är gott!
vad roligt att du också lägger upp mat-bilder!! jättekul att se!
krya på dig. kram