onsdag 4 februari 2009

igår träffade jag min syster en sväng. det var mycket trevlig eftersom vi av någon outgrundlig anledning inte setts på en hel evighet. kul att få prata av sig lite.
vid halv sju gick vi och tränade step intervall. det var jobbigt men gött! endorfiner, endorfiner.
har en sjuhelvetes träningsvärk i magen idag. det är således min vilodag från träningen eftersom det är onsdag. imorgon blir det low muskel och på fredag box. (om det finns platser kvar för jag är inte bokad än.)

jag och jonas fick hem den nya "mr & mrs smith" så vi kollade på den igår. den var rätt bra faktiskt.

idag är det stickkurs som gäller. jag har dessvärre inte stickat ett dugg sen senaste gången. har ju som ni vet varit lite depp och inte direkt haft någon lust till att sticka. men idag hoppas jag på att kanske göra klart mina torgvantar.

nu är kanalerna borta förresten. satte på tv:n här för en stund sedan men där fanns inget att hämta. skittråkigt.

1 kommentarer:

Sara sa...

va duktig du är och tränar som en vettvilling! blir motiverad av att läsa om det så nu bär det av till styrketräningshallen :)