måndag 2 februari 2009

jag somnade minsann inte igår. när jag väl hade lagt mig blev jag klarvaken.
låg och tittade på tre avsnitt av "l word" och när jag sedan försökte somna så gick det icke.
somnade runt femtiden och vaknade innan tio. tjoho!
konstigt nog känner jag mig inte så trött som jag borde vara, dock vaknade jag på uruselt humör och har varit grinig hela dagen. känner mig ledsen och sur på allt.

well. började dagen med att ursinnigt diska ett berg med disk, vilket hjälpte något.
sedan har jag varit till mormor och morfar med mamma, men mormor var som vanligt ute på något upptåg så vi var bara där en snabbis och sa hej.
mamma skulle hämta ved där och utnyttjade mig som gratis arbetskraft så vi hjälptes åt att bära in skiten i bagageluckan på bilen.
nu luktar jag som en jävla majbrasa. sweet.

övningskörde lite också. mamma tyckte att vi skulle träna start i backe.
jag varnade henne för att jag var jävligt sur idag och att mitt humör förmodligen inte skulle bli bättre om jag tränade start i backe och det gick åt skogen. (som det gjorde den senaste gången.)
mamma övertalade mig att ändå ge det en chans och jag förberedde en lång svordomsramsa med många fula ord som jag trodde jag skulle använda flitigt. men det behövdes inte för det gick skitbra!
nu är jag ganska stolt över mig själv faktiskt.

jag tror att jag ska boxas idag. känner att jag behöver slå på något.

0 kommentarer: