onsdag 11 februari 2009

förut när jag var upptagen med att göra ingenting, ringde jennie lite oskyldigt och ville bjuda mig på fika, (läs: ha en anledning att göra chokladbollar.) och snäll som jag är så ställde jag ju upp för en kompis i nöd liksom.
jag förvarnade henne om att jag gick runt i svarta mjukisar och jonas stora munkjacka (och alltså inte var särskilt hot) så att hon inte skulle få dåndimpen när jag klev in genom dörren, sen skuttade jag den korta biten dit.
chokladbollarna var mycket goda och jag tryckte säkert i mig 4-5 st. (ja, jag har dålig karaktär.)

det var i vilket fall som helst väldans trevligt att träffas, med tanke på att jag knappt träffar folk längre känns det som. vi hade en välbehövlig update och bestämde att vi får sikta in oss på en ordentlig tjejkväll snart. vad säger ni brudar, är ni på?

väl hemma igen intogs en god middag bestående av marinerad karré och ugnspotatis med olivolja och massa örtkryddor på. till middagen kollade jag och jonas på två avsnitt av "the office." jag har sakna´t!

nu blir det lite "l word" och sen är det dags att sova i de alldeles nya, fräscha lakanen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har också varit hos en massa brukare som varit jättejobbiga, är det inte brukaren så är det ofta partnern.

grums, jag hade en klasskompis som kom där i från. sara hette hon och var punkare.
men det brukar ju vara så, man bor på en mindre ort, flyttar till en större stad för att sen flytta hem igen.
chokladbollar...gud vad gott.

kram sanna

Mia sa...

Tjo!
Jag är på när det vankas tjejkväll minsann...
Så Jennie bjöd på chokladbullar utan mej... nu blev jag lite sur faktiskt...!! :-D Hähä!
Hoppas allt är bra!
Puss!

Anonym sa...

hihi :) Dålig karaktär smakar bättre när man delar den! tror vi får ha lite dålig karaktär när det gäller vijn på en tjejkväll riktigt snart!