tisdag 10 februari 2009

idag har jag verkligen inte gjort nånting och jag har inte ens dåligt samvete över det.
har verkligen inte orkat.
det blir desto mer att göra imorgon istället. lägenheten håller på att förfalla. eller nej, det var ljug. men det behöver plockas och städas och bytas i sängen och lite sånt.
det kanske är dags att äta något nu. har ej orkat äta heller.

någonting har jag faktiskt gjort kom jag på, sökt två jobb och skrivit ut ansökan om sommarjobb.
med jonas hjälp såklart eftersom jag typ inte vet nånting om datorer och hur man bifogar cv:n och sånt shit.

snart blir det "halv åtta hos mig" och förmodligen blir det sängen tidigt ikväll med några avsnitt av "l word."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker jag att du har gjort rätt i... man måste inte greja jämt och ständigt!! Fina bilder, på söta tjejer! natti natti M

Sara sa...

skönt att inte göra nåt alls ibland :) dags för utgång igen snart! kanske nästa helg? backyard babies? ;D