onsdag 11 februari 2009

idag har jag varit jävligt produktiv om jag får säga det själv.
vaknade 9.20 (av mig själv, helt unbelieveable!) och skuttade raskt ur sängen.
började dagen med att göra en fruktsallad till frulle, sen gav jag mig på att byta sängkläder.
efter det diskade jag ett berg med disk, slängde lite vita kläder som behövde fräschas upp i ett klorinbad, dammtorkade vardagsrummet och köket samt städade badrummet.
sen tog jag mig en välförtjänt dusch och en datapaus.
nu ska jag strax fixa lite lunch, blir pitabröd med grönsaker och sweetchili creme fraiche idag.

det blir ingen stickkurs som det brukar vara på onsdagar, utan det blir imorgon istället.
nä, nu måste jag fixa käk, man blir hungrig av att greja!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad duktig du var =)
Känsn så skönt när man kommit upp i tid och hunnit med massor=)

igår kunde jag inte kommentera igen, men idag syns bokstäverna=)
blir galen på ordverifiringen som krånglar hela tin.

jo jag har väl lite anlag på att inte gå upp i vikt så lätt,
men tänderna är de värre me om jag fortsätter såhär!!

Ja han har gått ner 15 kg sen nyår=)

Ska lägga upp före efter kort ngn dag om jag får ;)

Kraam