söndag 1 februari 2009

igår jobbade jag till 16.00. kände mig inte fullt så trött som de föregående dagarna så jag bestämde mig för att följa med brudarna till nöjes. det var tur det, för vi hade skitroligt!

dock hade jag förbannat ont i fötterna redan när jag gått hemifrån mig till sara pga att jag hade high heels på mig, vilket jag typ aldrig har annars.
när kvällen led mot sitt slut stapplade jag omkring som om jag hade skitit ner mig och haltade som en tvåbent hund. tillslut blev smärtan för mycket och jag och sara tog av oss skorna och gick i strumplästen mitt i stan, vilket mina strumpor fick betala priset för, de var kolsvarta under, men det var det fan värt.

vaknade vid halv åtta imorse och hade skitont i magen och kände mig lite yr i knoppen.
jag gick upp för att ta samarin och panodil och kröp sedan i säng igen och sov som en prinsessa till sena eftermiddagen. vaknade nästan oförskämt pigg och inte ett dugg bakis, vilket är ovanligt för att vara mig, jag blir typ bakfull efter två glas vin annars.

det har dock inte blivit många handtag gjorda idag. har slappat i soffan. söndagstradition.
nu ska vi åka och köpa hämtmat. pasta från grumspizzerian of course. :)
hade som vanligt med kameran, men glömde använda den. tog typ en bild, men vet inte om jag vågar lägga upp den eftersom jag inte vet om två av brudarna som var med vill det.

0 kommentarer: