lördag 7 februari 2009

idag har jag och jonas varit på öb och köpt diverse nödvändigheter, tex duschcreme, balsam och deo.
lite annat smått och gott blev det också naturligtvis.
vi var även inne på skohuset och fyndade. jag hittade två par stövlar som jag tyckte var skitsnygga. priset? 194,50 för båda! jag blir så nöjd över mig själv när jag fyndar.

annars har det inte hänt så mycket annat idag. jag övningskörde till öb och tillbaka och det gick finfint.
imorgon jobbar jag delad tur. jävligt drygt.



mina mucho billiga boots.

6 kommentarer:

Sara sa...

du fynddrottningen! nu är jag sugen på att åka dit och köpa lite mer skor som jag egentligen har alldeles för mycket av...

Sara sa...

samma om man frågar christian :P den är typ där vi var på förfest vettu förra helgen, nära och bra att flytta :D men vi får väl se.. jävla ex som sätter käppar i hjulen...

Anonym sa...

snygga skor!!
Vilka fynd=)

Nej de har jag inte, totalt glömt bort att de är lördag senaste lördagarna bara :)
Får se om jag orkar ikväll innan sängen=)

Sara sa...

det ligger på 30 000 och det är han som bjutt de, men vi har sagt att vi kan gå över det så vi får väl höra imorrn.. japp han har en etta i ghab men han är faktist ensam :P jaja, dum är han, buhu... :D

Anonym sa...

Ja, jag är ganska övertygad om att det är en dålig vänskap/relation jag med.

Anonym sa...

Kikar in och önksar en trevlig.. söndag blev det visst!! Kramiz M