lördag 14 februari 2009

vaknade och hade fortfarande ont i magen och mådde illa. inte kul.
jonas har varit helt underbar och servat mig hela dagen.
först kom han in med två rostade mackor till frulle och sedan fick jag en ask med chokladhjärtan. och så har han sprungit med samarin och panodil till mig. jag kan verkligen skatta mig lycklig som har honom!

jag har legat i sängen och kollat på film, "i hennes skor" och läst lite. mår fortfarande illa även om det inte är lika mycket nu.
jonas har bannlyst mig från köket och jag får inte under några omständigheter komma dit.
han håller nämligen på med allahjärtans-middagen! det ska bli mycket spännande att se vad det bjuds på. hoppas verkligen att jag mår bättre när det är dags att käka. jag har inte ens orkat mig in i duschen än. usch.
återkommer säkert senare med en liten update.

imorgon ska jag jobba så då hoppas jag att jag är fit for fight igen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha gjorde du *skrattar*
synd att du inte kom ihåg mer =)

ååh serviced en sånn här dag inge fel=)

Magsjuka på g eller GRAVID??=)

Hopps ni har en helmysig dag!

nu ska jag göra middag tills sambon kommer hem..
överraskning ;)