onsdag 4 februari 2009

jag har blivit utmanad av therese!

4 AV MINA FAVORITPROGRAM:

♥ scrubs.
♥ desperate housewives.
♥ the office.
♥ vem vet mest.

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR:

♥ hade sovmorgon.
♥ träffade min syster.
♥ tränade.
♥ kollade på tre avsnitt av l word.

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:

♥ att få bli gravid.
♥ att köpa hus och fixa iordning.
♥ vårsolen.
♥ ett jobb.

4 FAVORITRESTAURANGER:

♥ alfies.
♥ andrum i göteborg.
♥ valfrids.
♥ o´learys.

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:

♥ att få bli mamma.
♥ att komma in på utbildningen.
♥ att det snart börjar gå framåt.
♥ att jonas alltid kommer att vara min.


jag utmanar alla er som känner sig träffade.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hit då vettja! Ta systra di mäddä. Vilket jävla projekt det var för att få kommentera på din blogg. Har försökt tidigare men nu blev det äntligen av. Pörr