fredag 20 februari 2009

nu ska vi alldeles strax bege oss mot forshaga till jonas syster.
där väntar middag. vi ska nämligen fira jonas papi som fyllt år i veckan.
jag ska övningsköra. wish me luck.

jag kanske inte kommer att blogga sådär jättemycket under helgen för jag är very buisy.
(middag i forshaga ikväll, jobba 7.00-17.00 på lördag, sedan kl 17.30 är det middag hos min moster och på söndag gör jag delad tur dvs. 7.00-13.00/17.00-21.30.) så om ni inte hör något från mig så vet ni varför.
jag kommer att vara äckligt trött.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Själv ska jag till Karlstad och kolla Färjestad-MODO, åka förbi Molkom på vägen hem. Lite värmlandsnostalig alltså!

Ha en bra helg trots jobbet.

Anonym sa...

ha det så trevligt! vad kul att övningsköra, det ska jag också börja med snart.
linssoppan ska jag absolut testa och meddela!

trevlig helg. kram /sanna

Anonym sa...

hihi...kör försiktigt och ha en fin kväll..kramiz M

Marie sa...

Jag tycker jag också borde vara van att bo i lägenhet, har ju ändå gjort det de 18 första åren av mitt liv *s* men de här åtta åren har visst givit mig glömska eller nåt :-p men det blir nog bra så småningom.

Ha en bra helg :-)

Sara sa...

jag vet! dålig jag är :P jadu, idag lördag ska jag bara ta det lugnt, är lite bakis nämligen, hehe.. imorrn ska jag jobba delad tur tror ja! och din helg såg jag ju på bloggen ;) nu ska jag zappa lite på TVn! sköönt med helg ;D hörs smulan, kram