söndag 8 februari 2009

vi sitter vid frukostbordet och äter. vi bläddrar förstrött i en varsin tidning.
jag tittar i en som har massa tips på olika storstadssemestrar.

jag: "åh, paris! dit skulle jag verkligen vilja åka. gud, vad romantiskt." ( suckar ljudligt och längtande.)
jonas: "oj. NAKENJANNE!"

vi kanske borde jobba lite på det där med kommunikation? lyssna på varandra till att börja med?
yes, en helt vanlig morgon i familjen blom/kumlin.

just nu är jag hemma en sväng från jobbet, jobbar ju delad tur idag. har inte den minsta lust att bege mig tillbaka. jag har ont i magen också.

igår blev min blogg "veckans blogg" hos tezz. jag känner mig mycket ärad och glad över detta. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa dessa turer är på gott och ont vill jag lova!! Skönt att lämna jobbet tidigt, men tufft att pallra sig tillbaka på eftermiddagen... Kramiz M

Anonym sa...

hehe känner igen det där-
nä hos oss hände då inget kul
jag kollade på en fransk film i natt, jag vill också åka dit var min första tanke!
kram

/sannispannisen

Anonym sa...

vad är det du jobbar med?

/sanna

Buzaan sa...

Tack :)

Anonym sa...

Vi flyttar 1 april:)

Sara sa...

blev inget med den ;( det dumma exet lade mer pengar än vi tyckte den var värd.. så de va väl bra på ett sätt men tråkigt eftersom jag nästan ställt in mig på att flytta.. jaja så är det :)

Anonym sa...

Tack det var snällt sagt... Hoppas du får en härlig måndag! Kramiz M