fredag 4 juni 2010

Jag klarade av arbetsdagen trots allt. Det trodde jag faktiskt inte. Jag var djupt ångestfylld när jag cyklade iväg mot jobbet och tänkte på att jag skulle spendera åtta timmar inomhus, bakom låsta dörrar istället för ute på en skön gräsplätt i solen. Men det försvann nästan direkt jag började arbeta. Kvällen har dock varit väldigt lång. Mycket att göra och så.

Men nu är jag äntligen hemma. Har precis duschat, samt författat ett långt mail till käraste K. Nu ska jag äta. Visst visst, i senaste laget kanske, men jag är skithungrig så det struntar jag i.

1 kommentarer:

Marie sa...

Ja det är tråkigt att vara förkyld när det är varmt, jag är glad över att inte ha ont i halsen för då hade det varit ännu värre.
Hoppas du också blir bättre snart, inte kul att vara dålig så länge :-(