tisdag 29 juni 2010

Nu är det strax dags att bege sig av mot jobbet och ett kvällspass. Det är inte riktigt lika soligt idag, även om det är varmt, vilket gör att det inte känns fullt så motigt att åka till jobbet och spendera dagen inomhus. Man kan liksom åka dit med gott samvete.

Imorgon jobbar jag ett dagpass - alltså är det straight home efter jobbet ikväll, kolla på sytycd och sen bums i säng.
Skulle egentligen vilja ta en tur till stan också imorgon för jag har hört ryktas om rea, och det gillar ju jag! Men jag vet inte om jag hinner. Ska träffa chefen i slutet av arbetsdagen och jag vet inte hur lång tid det kommer ta. Jaja, vi får se hur det blir med det.

Nu är det dags att plocka ihop det sista innan jag måste åka.

1 kommentarer:

Marie sa...

Är du oftast på ett och samma ställe när du jobbar eller får du hoppa runt mycket?