måndag 14 juni 2010

Igår när klockan var närmare 23.30 gick vi faktiskt ut ändå på en nattlig promenad. Åh, vad skönt det var ute! Jag älskar promenader sent på svala sommarkvällar. Vi smög med oss en bukett med syréner hem och de står nu på vardagsrumsbordet och doftar ljuvligt.

Mamma kommer närsom. Vi ska ta en tripp till stan. Solen skiner idag hörrni! :D
Imorgon blev jag visst bokad på jobb fram till 13.30 så det blir till att förbereda så mycket som möjligt idag för det lär bli stressigt som fan annars.

Hörs senare!


2 kommentarer:

Marie sa...

Tummen upp för köket :-)

Det är pasta och köttfärsås i gratängen. Kanske champinjoner
också, jag kommer inte ihåg :p

Blir ingen mer powerwalk på ett tag, jag måste ha lyckats sträckt nånting i foten för nu kan jag inte gå på den. Gör skitont när jag sätter i den i golvet/backen. Nåja, det går väl över nån gång *s*

Anonym sa...

Nattliga promenader är jättehärligt. På grund av min märkliga dygnsrytm hör de till vardagen för mig, vilket är bra, eftersom natten verkar vara det enda tillfället som det inte regnar här i Sundsvall för tillfället. Då skiner solen så fint så :)

SV: Jag gjorde precis samma sak. Budade på allt jag kom åt, i princip, och köpte femtio saker som jag absolut inte behövde. Men eftersom de var så billiga så var det lika bra att “passa på”. Och plötsligt så inser man att trots att alla saker man köper är billiga så blir det ändå väldigt mycket pengar när man köper femtio saker. Ungefär som när man går på IKEA: “Oh! Bara fem kronor, den tar vi!”
Svenssonliv är ganska underskattat. Det är ju vad de flesta av oss lever, så varför ska det inte kunna vara intressant? Mer Svensson åt folket! :D