torsdag 17 juni 2010

I tisdags begav några av brudarna sig ut till sandgrundsparken för lite grillning och myskväll. Det var supertrevligt, om än jävligt kallt! Det var efter det som jag vaknade upp och var supermegaförkyld! Men trevligt var det. :)

Måsarna var som galna efter vår mat och försökte attackera både grillen och oss x flera. Äckligt. Njöt av god mat, trevligt sällskap, solen, när den behagade titta fram bakom molnen och gott vin.
Knattarna spelade fotboll. Söta som jag attan var de!

När jag kom tillbaka efter att ha varit på ehrm... toaletten, och såg dem sitta där på filten och må bra så fylldes mitt hjärta av kärlek och tacksamhet över att ha såna fina vänner. Lite dåligt samvete över att vi inte ses lika ofta som tidigare har jag. Saknade dock Jennie som dessvärre inte kunde närvara!

Tack för en trevlig kväll babes! Vi kan väl göra om det snart?

0 kommentarer: