onsdag 2 juni 2010

Idag har det varit en ganska fullspäckad dag. Först har jag jobbat, sen träffade jag mamma och kramades och åt tårta. Vi bytte även lite presenter. Hon fick sina Morsdags-presenter och jag fick födelsedagspresenter från både henne och pappa, M & D. :) Jag har även varit iväg och postat en massa paket idag. Har ungefär hälften kvar att packa och skicka. Det är det tråkigaste med Tradera. Att packa alla paket och se till att de blir postade.

Brudarna har varit här och firat mig idag också! Iallafall några av brudarna. Jennie, Gaby, Mia och Thea. Jag bjöd på daimtårta som jag hade i frysen in case of emergency angående den där marängtårtan. Ja, alltså om den skulle ha blivit totalt misslyckad. Och det var ju bra att den kom till användning! Jag fick massa gottigt av tjejerna. Rött vin, massor av choklad och en bok om choklad! Hehe. Kommer väl rulla fram efter denna sommaren. Vi bestämde iallafall att vi ska dra ihop girlsen, välja ett varsitt recept i boken och ha tapaskväll á la chokladdesserter någon kväll. Frosseri på hög nivå!

Nu har flickorna precis gått och jag har slagit mig ner i soffan. Är jättetrött faktiskt. Blir nog inte många knop resten av kvällen misstänker jag.

Fina presenter! :D

2 kommentarer:

Malla sa...

jaa,så fina presenter :D

sv: har hunnit göra mig av med parfymen redan, sry!

Fin outfit hade du idag med!

Malla sa...

aaah så trög jag är! outfiten var ju fr igår! :P