fredag 11 juni 2010

Jag har ju lovat att visa lite Före och Efter-bilder på vår lägenhet en längre tid nu, men inte fått tummen ur och gjort det. Men nu kommer här lite äntligen lite bilder från några rum!


HALLEN


Kolla in den hemska tapeten som satt där innan!



HALLEN



BALKONGEN

Hade tyvärr inga Före-bilder på ballen men det var inte mycket att se vill jag lova.

BADRUMMET




Tyvärr blev vissa bilder pyttesmå! J har gjort iordning dem i Photoshop och det går tyvärr inte att fixa på något annat vis. Men det går att klicka på dem och när man öppnat bilden kan man även förstora dem ytterligare med förstoringsglaset så man ser vad det är man tittar på! :)

3 kommentarer:

Titti sa...

Wow vilken skillnad !!! och jag vet ju att lägenheten är helt underbar eftersom jag varit där !!!! Ni har verkligen jättefint !!!!
Kram Titti

Marie sa...

Ser helmysigt och hemtrevlig ut :-)

Ja naturen är vacker att ta kort på :-)

K sa...

Vad fiint ni har det! <3 Åh! Massor med fina bilder, önskar jag också var sådär pysslig. Voj voj...tror du din man kan lära B baka och laga mat? :D