måndag 7 juni 2010

Jaha. Då ska jag alldeles strax bege mig av mot vårdcentralen för en cellprovskontroll. Jag har inte tänkt så värst mycket på det tidigare utan mer sett det som en rutinundersökning, men nu när jag sitter här en halvtimme innan så blir jag fan rädd. Tänk om de hittar något! :(
Jag är inte överförtjust i när folk är uppe och gräver mig i livmodertappen så jag hoppas att det går jävligt snabbt.

Annars så ser det inte ut att bli väder för att kunna njuta av sommaren idag inte. Planerna än så länge ser ut som följer:

Cellprov
Apoteket
Hem och packa upp/plocka undan lite
Packa två Traderaauktioner
Mammabesök
Vika tvätt och sätta på en ny maskin

Ja, det blir nog inte så mycket mer än så. Men det behöver inte alltid hända så mycket heller.
Well, vi hörs nog senare.
Wish me luck!

2 kommentarer:

Ananas sa...

Det kommer gå jättebra ska du se :)

Marie sa...

Hoppas cellprovningen gick bra :-)

Tror man omedvetet lägger till med ett ansiktsuttryck när man tar kort på sig själv/är med på kort. Men lite fränt är det ändå att det blev så lika *s*