torsdag 10 juni 2010

Planerna för dagen är att packa ett Traderapaket och posta det, (Det sista! Äntligen!) hämta ut min sista bok, städa och jobba ett kvällspass. Så mycket mer än så hinner jag nog inte med.

Jag har varit ledig i FYRA dagar nu. Fatta vad länge. FYRA dagar. Så många dagar i sträck kommer jag inte ihåg senast jag var ledig. Det är nästan så jag inte minns hur man jobbar. Jag har blivit lite bekväm och gått in i rollen av att vara ledig så nu har jag inte den minsta lust att åka och jobba idag.

Imorgon var tanken att jag skulle möta upp käraste Kerstin för en lunchdejt på stan men hon verkar ha gått och blivit förkyld så nu vet jag inte hur det blir med den saken. Väntar i skrivande stund på ett sms-svar på om hon tror att hon orkar eller inte.

Nu ni kära vänner är det verkligen dags för mig att sätta lite fart om det ska bli något gjort här idag!

0 kommentarer: