söndag 6 juni 2010

Ja. idag är det ju nationaldagen och den firade vi med att återigen bege oss mot Sandgrundsparken för lite picknick, underhållning och allmänt samkväm. Det serverades pastasallad och skitgoda piroger samt toscakaka, melon, jordgubbar och annat gott. Det var underbart varmt och skönt idag också så vi hade verkligen tur med vädret.

Vi kom dit strax innan 14.00 o h avlägsnade oss runt 16.30 eftersom vi skulle hinna med bussen hem kl 17.00. Denna gången hade jag inte lust att missa den så vi gick i god tid. Sedan vi kom hem har vi inte gjort många handtag. Nu under kvällen har vi käkat lite mat och kollat på Så ska det låta.

Imorgon ska jag och ta cellprov. Och så ska jag passa på att uppsöka apoteket för att fylla på förrådet med lite linsvätska, försvarets hudsalva och andra nödvändigheter. Annars har jag inte direkt några planer för morgondagen. Hoppas det blir fint väder! I så fall ska jag njuta.

Några familjemedlemmar på väg mot en picknick i det gröna.

Jonas och jag firar nationaldagen.

Solrosen från igår var såklart med.

Picknick!

Pastasallad, melon och öl. Grrreat!

1 kommentarer:

Annica sa...

mysigt med picknic!