onsdag 23 juni 2010

Well. Inte för att det egentligen hänt något värt att berätta idag heller, men jag skriver några rader ändå.
Jag har jobbat idag. Det var tufft, för vi gick en man (kvinna) kort idag. Det känns i hela kroppen.
När jag efter jobbet rullade in på rosa räsern framför mitt lägenhetshus satt ett par grannar på sin uteplats och de bjöd in mig på färskpotatis. Gulligt. Jag blev glad men tackade nej, eftersom jag precis ätit och var snuskigt trött. Satte mig istället på balkongen i någon timme och läste och vattnade och pysslade lite med blommorna.

Jag har även varit och handlat med Annika inför vår midsommardagslunch på lördag, samt tvättat och hängt en maskin med tvätt. Tvätt nummer två ligger i maskinen just nu och jag sitter och tittar på So you think you can dance.

Imorgon ska jag packa och posta lite Traderaauktioner igen, annars har jag inga planer utan ska bara ta dagen som den kommer. Ska passa på att vila lite för sen jobbar jag hela midsommarhelgen.

Nu ska jag gå och skala mig en morot.

0 kommentarer: